fredag 16 januari 2009

Sjunger Ebba Grön

Helt plötsligt går jag och sjunger på Ebba Gröns 800 grader, det beror nog på alla rapporter om minusgrader i landet. Som om det nu skulle intressera någon, möjligen Ebba Grön själva om de är ute efter STIM avgifter. Thåström kan komma hit och hämta dem, det hade jag blivit glad över. Eller galen rättare sagt.

Jag var ofta en av de få i min bekantsskapskrets som ansåg att Thåström var och är attraktiv, killsmaken var vi inte överens om direkt bland oss kompisar. De ville helst ha svärmorsdrömmar och jag ville ha rejäla vildingar där livet gick undan. Nu med ålderns erfarenhet så var de där häftiga killarna inte så roliga i längden, det hade varit bättre att satsa på en svärmorsdröm direkt. Dock tråkigare förstås.

13 kommentarer:

oumberligating sa...

800 grader, kan du lita på mig, kan du lita på mig, de e´så kallt är det så den går, började också gnola på den nu, det är ditt fle(ler)
Mvh från Peter!
Nu får du igen! Du ska va president, åka Limosuine förstås........
visst satt den sig

Anonym sa...

Skoj att det är fler än jag som kommer ihåg 800 grader. Den har man ju skrikigt sig hes till några gånger... :-)
/Limi
limi.blogg.se

S sa...

Hahaha, nostalgi (gammal punkare här heh)

Anonym sa...

Thåström gillar jag.. ännu i viss musik..
Nynna du på, men jag ska snart sätta på mig de högklackade och dansa runt på nybonat dansgolv;-) ha de gott/Pialotta

Tussegumman sa...

Önskar dig en fin helg! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg/Kramar Tussegumman

Gisan sa...

Jag tyckte aldrig att han var attraktiv men mycket fascinernade. Kramar...

Bloggullet sa...

Till oumberligating.
Så glad jag blev att du hittade hit och följer min blogg. Jag kan bara första raden på Presidenten, har försökt komma på resten.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Limi.
Ja det är en höjdare.
Kramar

Bloggullet sa...

Till S.
Häftigt att du varit punkare.
Kramar

Bloggullet sa...

Till PiaLotta.
Jag hoppas du får kul på dansgolvet, låter lite riskabelt att det är nybonat.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Tussegumman.
Tack Snälla du.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Gisan.
Fascinerande håller jag med om. Och snygg.;0)
Kramar

Anonym sa...

åh älskar ebba, thåström, allt de gjort! thåström är min dröm-man, de är bara de struliga pojkarna som jag fastnar för...