torsdag 15 januari 2009

Anfall

Nu när jag var i stan i en affär fick jag plötsligt ett migränanfall. Jag ser då halvt först, sen kommer det sicksackflimmer för att sen gå över i en rejäl huvudvärk.
Ändå var jag tvungen att gå in i mataffären och handla eftersom min son skulle gå på Knutsbal i skolan ikväll. Jag fumlade med både det jag handlade och i kassan när jag betalade.

När jag varit spänd och nervös ett tag så brukar det komma ett migränanfall när jag slappnar av. Det är kanske fler av er som har det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jodå.- särskilt när jag var yngra. NU slappnar jag aldrig av så *hysteriskt skratt* nu är det bättre...

skämt åsido- det är fruktansvärt, jag hoppas verkligen det passerade så fort det bara går- eller att du fick detdär mörka ljudisolerade rummet...

Knutsbal, vad är det?
kram

Bloggullet sa...

Till sexbarnsmamman.
Jag sitter fortfarande här trots att jag fick ännu ett anfall. Borde gå och vila mig ett tag. Jag tror att det kallas Knutsbal bara för att varit tjugodags Knut, de passar nog på att fira det.
Kramar

Annela sa...

Jobbigt med migrän! Men det kanske var väntat efter alla duster du haft med psykvården. Hoppas du känner dig bättre snart.
Kram
PS Fick du dig nån fastlagsbulle?