fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag

Så härligt befriande det kändes när arbetsträningen var slut idag för att det är helg och jag har klarat veckan ut. Känslan av att ha gjort något som man är nöjd med får jag sällan hemma. Det är en sån djup behaglig känsla som jag ofta hade när jag jobbade, att ha varit med i en gemenskap, utfört något vettigt och liksom deltagit i samhällslivet.
Nu ska jag gotta mig åt känslan ett tag.

Jag tänkte ordna med bloggan idag, länka det som ska länkas för det har jag lärt mig med hjälp av några snälla bloggare som besökt mig. Och dela ut awarder, det blir jobbigt att utse några bloggar av alla dem jag följer.
Sen ska jag delta i en utmaning från Seven och kolla på bakgrunder, det är nog dags att skifta. Bara det att jag får sån beslutångest när jag ska välja, där är ju så många fina.

1 kommentar:

Sanna sa...

Vad härligt det låter att ha den känslan efter en vecka! Hoppas du får en lika härlig helg och vad roligt att du hittade in till mig!