måndag 5 januari 2009

Nu är det snart helg igen

Imorse,alltså vid tolvtiden, så kändes det skönt att helgerna var över. Tills jag upptäckte att affärerna stänger tidigt idag och imorgon och det är helg igen, bevare mig väl för dessa helger. Sen är det nog inte helg förrän till påsk och skolorna börjar på torsdag.

Nu ska min son och jag gå till stan och kolla lite för nöjes skull. Jag frestas vid tanken på att fastlagsbullarna har kommit även om det tillhör det som är tabu att äta. En fastlagsbulle blir det ändå någongång, det ska jag unna mig.

Jag har en massa tankar som ska formuleras här när jag fått ordning på dem, just nu snurrar de mest omkring som trassliga röror av funderingar och ältande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt stöd.
Tog en extra tablett förut och det kanske är lite lugnare..eller så tror jag kanske bara det. kram

Bloggullet sa...

Skönt att det känns bättre.

Nu när psyk haft stängt under helgerna så känns det lite oroligt om man behöver tabletter eller annan hjälp.
Kramar

Anonym sa...

Helgerna kommer och går som de vill... nästan. Jag börjar vara trött på det nu.