söndag 1 mars 2009

Lustigt om prins Daniels hemort

Min man berättade för första gången för några dagar sen att hans mor kom från Ockelbo, som även Vicktorias blivande man Daniel gör.

Och då snurrade mina tankar igång att tänk om Daniel är en avlägsen släkting till min man, det är så man har lust att släktforska. Min man fick reda på för några år sen att hans mor varit gift förut och hade fyra barn i det äktenskapet, tänk om det är någon av Daniels föräldrar.
Jag får ju fantisera lite, även om jag knappast är så intresserad av kungahuset.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja för fan, börja släktforska. Ni kan ju bli kungliga ju :)
Kram

Bloggullet sa...

ill Maria.
Ja, det skulle vara något det, att min son tex är kusin med Daniel.;0)
Kramar

S sa...

Hihi, ja i såna småhålor är väl nästan alla släkt med alla, så det är fullt möjligt! :) Säg till när du ska gå på bal på slottet. ;)
Kram!

Bloggullet sa...

Till S.
Ja det är ju lite spännande. Jag ska säga till när jag ska på bal så kan du ju hänga med.;0)
Kramar

CharmKatti sa...

Det skulle va nåt, om du var släkt. Då kan du kräva en liten del av alla pengar som kungafamiljen får varje år!

heavenandearth sa...

Haha!
Ska du bli Hertiginnan av Skåne då???

Släktforskning e skitspännande men jättejobbigt!!

Ha en härlig vecka!!
Kramis! Iréne