måndag 16 mars 2009

Foto på blombuketten



Den fina
tulpan
buketten
jag fick från Tussegumman.

10 kommentarer:

S sa...

Blommor! :D Jättefina.

Bloggullet sa...

Till S.
Jag vann ju dem i en utlottning, och det var ett tag sen. Dock har jag inte blivit klar med att lägga in fotona förrän nu.;0)
Kramar

Frida sa...

Hej!
Vilken vacker tulpanbukett. Tack för den gulliga hälsningen hos mig!
Kram Frida

Roses & Angels sa...

Hej! MEN OJ vad fina blommor du fick! Det är du värd. Grattis återigen! Kram Christa

Anonym sa...

Helt underbar!

Christina sa...

Så underbar bukett och den är du verkligen värd.
Kram

Lina sa...

Hej!
Va kul att du hittade till min lilla blogg! Jag kikar tillbaka och lämnar ett litet avtryck! Ska kika runt lite!

Vilken underbar bukett! Tulpaner är en av mina favoritblommor!!!

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina

Bubbel i vardagen sa...

Oj, vad fin! Massor mer vårkänslor...

oumberligating sa...

En trött Oumberlig Peter sitter och bloggar runt så här på Måndagskvällen går både in hos gamla och nya "kompisar" och skickar en hälsning om en önskan om en fin fortsatt vecka!
Ha det bäst!

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Kul att du kikade in hos mig.
Vilken vacker tulpanbukett du visar!!!
Jag gillar alla slags blommor, men jag har drömt om att få ha magnolia i min trädgård och i september köpte jag en vit och en rosa. De var inte så stora, men kan bli ca 1-2 meter tror jag. Det ska bli kul att se om de överlevt vintern. Jag visar bilder när vi fått lite mer vår här i södra Värmland.
Ha det gott och lycka till med planteringen.
Kram Susanne