tisdag 17 mars 2009

Jag har tagit foto i trädgården

Nu har jag varit ute i trädgården och tagit foto på blommor och knoppar. Det var faktiskt mer som var utslaget än vad jag trodde, det var knoppar på körsbärsträdet, Jasminbusken, klematisen och rosen. Och ur marker sticker det upp spjut från påskliljor och andra blommor.
Så fort min son kommer från skolan och kan hjälpa mig att lägga in fotona så ska ni få se dem.
Ni får vara beredda på att jag knappast är någon mästerfotograf, jag har just börjat fota och det är så roligt.

6 kommentarer:

Karin Berg sa...

Jag väntar med spänning så att jag får se lite vår :-)

Roses & Angels sa...

Hej! ÅHH vad kul att få se allt det där. Ska bli spännande! Bra att du tagit tag i fotandet. Man behöver inte vara någon mäster fotograf hhah det är inte jag heller. Ha en bra dag Kram Christa

Bloggullet sa...

Till Karin och Christa.
Jag väntar själv också med spänning.;0)
Kramar

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad härligt! Ska bli kul att se:) Och våren är på G!:)
Kram Lallis

Bibban sa...

Ser fram emot korten
Soliga hälsningar

Anonym sa...

Tycker också det är kul att fota och har en systemkamera, synd bara att man har så dålig fantasi och inte kommer på något att fota.
Kram