torsdag 14 maj 2009

Nu är det bråttom

Nu är det tid att kolla mina favoritbloggar, jag ser att många på blogglistan har uppdaterat, det är spännande att läsa. Och jag har inte hunnit svara på alla kommentarerna, vill ni helst ha svar här eller på era bloggar?
Sen borde jag fixa lite med min blogg och skaffa ny bakgrund, dock är det så jobbigt att välja med min beslutsångest.

Häromkvällen höll jag på att fixa med min e-post och timmarna bara gick. det tar tid att ägna sig åt datorn. Och det är för att det är så roligt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar sannerligen tid att sitta vid datorn. har man många som man vill besöka, läsa och kommentera så tar det lite tid!
Jag kommer att vara lite mer sparsam med inlägg nu, i alla fall över sommaren. Det finns lite annat att göra, om man säger så!
Du kan kommentera var du vill, tycker jag!

Kramar

Tesstamente sa...

Beslutsångest är en pina så jag kan göra livet enkelt för dig: din bakgrund som du har nu är jättefin!

CharmKatti sa...

Ja gu ja, tiden flyger iväg framför datorn. Det måste vara microsoft-minuter:-)
Försökte kommentera tidigare idag hos dig, då gick det inte. Det hände ingenting när jag klickade på kommentera...men då kankse du höll på med nåt som bäst.

Jag är iaf glad att du är på banan igen!
Ta hand om dig.
Kram
Katti

CharmKatti sa...

Och du förresten, appropå blogglista, din är rätt gedigen, hur tusan hinner du läsa alla dessa??

StinasLoppis m.m sa...

Hallo hoppas allt väl hos dej , jag tycker det är roligast att få kommentarerna på min blogg men ... Önskar dej en fin o trevlig helg Kramis /Stina

Nina sa...

Jag har inte ens hittat tillbaks till alla mina favoriter sedan datorkraschen... suck.

Inger sa...

Godmorgon! Jag kunde inte ens komma in på ditt kommentarsfält för ett tag sedan, men nu så..=)
Jag tycker du kan kommentera där du själv tycker det är enklast.
Och din blogg är väl fin som den är..=)
Kram Inger

Mina ord - min vardag sa...

beslutsångest har jag med kan aldrig bestämma mig. Det är nog roligare med kommentarerna på min blogg. kram och ha en bra dag.

Gisan sa...

Ja det är lätt att fastna vid datorn och tiden svischar förbi :-) Kramar...

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Ja, när man sitter vid datorn så går tiden så fort, varför?...Hoppas att det är bra med dig. Tycker själv att det är roligast att kommentera på resp blogg, eftersom det blir mer personligt. Jag tycker du har fin blogg som du har, men jag vet man är aldrig nöjd själv fast andra säger det är bra, så är jag. Ha det bra i helgen. Kram Britt

Bloggblad sa...

Jag tycker ju det är bäst med svar i min blogg, för vem vet om jag dagen efter ens kommer ihåg var jag skrivit/frågat...
Fast somliga gillar tydligen inte alls det, de vill bara att man skriver om själva inlägget i deras kommentarer... jag är inte så kinkig.

Anonym sa...

Vilket roligt test du gjort, det ska jag göra när jag får tid =)

Jag föredrar att få kommentar på min blogg, det är så lätt att man "missar" vad du kommenterat annars!

Önskar dej en fin helg med mycket sol!
Kram Maria

paula sa...

Tack gulliga du
ha nu en underbar helg
kramiz

a sa...

Hej! Och tackar för dina ord hos mig.
Jo, läste vad andra hade skrivit här. Jag tycker själv att det är smidigt att när jag får en fråga går jag in till den personens blogg som har frågat och svarar där. Då passar jag på och läser vad den bloggaren har skrivit och kommenterar det också. Ibland kan det hända att jag kommenterar även på min egen blogg.
Du får göra det som du känner smidigast själv, det finns väl alla varianter. Och som Katti skrev så har ju du en himlans lista!!! Då förstår man att du kan inte hinna till varje blogg varje dag. Men stressa inte med det, jag förstår i alla fall att du kommer och "hälsar på" när du hinner.
Ha en trevlig fredagskväll!!!
Kramkram:)