fredag 15 maj 2009

Foto




9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina foton och det "snöar" hos dig också ;)
Här var hela altanen täckt blommor, o.k. inte riktigt blommor men man kan väl se det så också :D

Anonym sa...

Visst känner pudeln igen sin egen sort det är jag100% säker på...
Ingen annan hund har varit så tydlig det är min erfarenhet av hundar...
Hel GOA...
Slår ett stort slag för storpudeln.
Du får gärna svara i min blogg då håller jag lättare tråden :)
Kram Jenny ha en trevlig helg.

Vilsen sa...

Jag bara tycker om att vara HÄR!
Kram

Bloggullet sa...

Till Kristallina.
Jag tänkte skoja och skriva att det snöat.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Jenny.
Då gör jag det.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Vilsen.
Det gör mig så glad, tack.
Kramar

Galleri Dalhem sa...

Tack för insyn i ditt blommande Liv.

Lilla Rummet sa...

Vilka underbara syrener du har, blommar de redan hos dig. Hos mig finns det bara blad ännu. Jättefin katt du har, han verkar trivas där han ligger. Ang jordförbättring i rabatterna så lägger vi på ny jord varje år och ev täckbark på vissa och gödslar med blåkorn 2 gånger under sommaren i rabatterna.
Ha en skön helg, och tänk inte på alla måsten, jag har lärt mig att prioritera vissa saker.
Kram Britt

a sa...

Härliga bilder på syren och kissemisse:)
Kramkram