lördag 9 maj 2009

Jag har vunnit runläggning







Jag tävlade om en runläggning hos Novemberhäxan och nu har jag vunnit tävlingen, jag har fått hemsänt runläggningen, det var spännande och roligt att få se tolkningen av korten. Jag har länge velat få göra något sånt här, dock har jag varit för feg.

Nu fick jag det ändå, tack snälla Novemberhäxan. Hon har en hemsida där ni kan gå in och kolla och själva få lagt runor och tarotkort.
Nu ska jag försöka ta mig ut i solskenet och sätta lite blommor som min man köpt på torget idag,

7 kommentarer:

Monika sa...

Grattis till vinsten! :o)

Läste också ditt inlägg här innan som jag missat. Förstår din reaktion. Och tycker helt klart att din tankegång är sundare än din mammas.

Jag vet dessutom alldeles väl vad är jag pratar om. Vis av egen erfarenhet. Tro mej!

Jag har verkligen gjort ALLT som står i min makt för att vara så "duktig" som möjligt.

Arbeta så mycket som möjligt!
Sova som lite som möjligt!
Se till att alltid finnas till hands hur mycket som möjligt!

Ja, listan kan göras lång!

Jag gjorde i princip allt för att försöka erbeta ihjäl mej. "Bara" för att man "måste" vara duktig och nyttig dagarna i ända.

Nu efter att ha överlevt vet jag bättre. För det är faktiskt det jag gjorde!

Att börja blogga är det bästa jag någonsin gjort. Det har gett mej så många nya friska insikter. Och trevliga bekantskaper. Det har fått mej att strunta i städning och en massa andra så kallade "nyttigheter".

Dammtussarna är numera skyddsänglarnas tofflor här hos oss. Inte vill man att dom kära liven ska frysa om fötterna ;o)

Så, stå på dej. Känns bloggandet som något bra för dej. Ska du helt klart hålla på med det :o) För livet är till för att levas NU. Inte sen! Då kan det vara för sent!

Ha det som allra bäst! Och mys o må så gott! :o)

Kramar

Monika

UllaJohanna sa...

Tyckte det var så roligt att just du vann! Du har ju nämnt flera gånger att du skulle vilja ha en tolkning.
Hoppas att du känner att du får ut något av din "vinst" :-)!

Låter skönt med sol och utevistelse... Här regnar det, riktiga störtskurar emellanåt, så vi ger oss inte iväg så där värst långt hemmifrån idag.
Men det skulle ju bli bättre väder imorgon!

Kramen och ha en fin lördagskväll!!!

hugan sa...

Lyssna på dej själv! Har åxå haft en mor som gärna sagt sin ibland sårande mening, numera säger hon inte mycket sammanhängande alls...!
Ibland kan det vara mor/dotter grejen som spökar...låter så mycket skönare att ta hand om blommor från sin man! Hoppas dagen varit till belåtenhet, helgkram på dej

a sa...

Låter spännande det där med runor. Tarot vet jag men "lägga runor" vet inte jag hur det går till.
Ha en skön lördagskväll!!!
Kramkram:)

Nina sa...

Grattis till vinsten!

Pärlan sa...

Grattis till vinsten!
Önskar dig en skön dag
Kram

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis!! =) Bra gjort!

ha det bra, kram elin.