tisdag 19 maj 2009

Fotofinal i vårteckensutmaningen













9 kommentarer:

thebromanders sa...

Uuunderbara bilder!! Visst är väl maj en härlig årstid?!!! Syrener måste vara en av mina absoluta favoritblommor! De är så hårt förknippade med barndomsminnen och skolavslutningar!!

Mina ord - min vardag sa...

Verkligen fina foton du kan konsten att fota kram

paula sa...

så fina bilder helt underbara
ha en bra dag
kramiz

UllaJohanna sa...

Vilka bilder!!!
Helt underbara!

Kramen!!!

Anonym sa...

Väldigt fina bilder, den här tiden är helt enkelt underbar. Man hittar varje dag nåt nytt som man inte har plåtat :)

heavenandearth sa...

WHOW!!!

Vilka fina bilder!!
Du har fått med flera av mina favvosar!!
Blåklinten! Lupin! Vita o ljuslila syrener!!!!
Underbart!!! Det syns verkligen att du har fotat nu! Fokus är mitt i blåklinten o den är kanon!!!! Najs!!!

Nu lääängtar jag till att våra syrener ska slå ut, så att jag kan sitta på balkongen o dofta!!!

Kramisar!
Iréne

Gisan sa...

Åh vilken blomsterprakt! Underbara bilder! Kramar...

Penseldraget sa...

hej
vilka underbara bilder....syrener är absolut en favorit....din kisse är ju bara bedårande =)
kram pia

Bloggullet sa...

Till allihop.
Tack för era snälla ord.
Just syrener är mina favoritblommor, de doftar något så ljuvligt, jag står med nästan i varje syrenbuske jag går förbi.
Kramar