tisdag 5 maj 2009

Magnolia




11 kommentarer:

a sa...

Om jag någonsin kommer från hyreslägenhet till villa/radhusboende ska jag skaffa en Magnolia!!! Älskar vita ting!!! Härliga vita blommor du har fotat!!! Jasmin är min favvisdoft. Fick en lite prov från Kiks av Lacoste rosa nya doft, och det doftar lite jasmin och så härligt!!!
Ha en fortsatt skön tisdagskväll/natt!!!
Kramizar:)

Nina sa...

Mmmmmmagnolia...

heavenandearth sa...

Underbara foton!!!!!!!!
Åhh, såå fint!
Härligt!!

Största Kramen till dig, vännen!!
Iréne

thebromanders sa...

Visst är det en underbar tid just nu!! Det spricker o sprakar överallt!! Inte konstigt att man känner sig så glad o full av energi!!!

Lilla Rummet sa...

Ååhh vilken härlig magnolia, måste ta och plantera en sådan i min trädgård. Du visar så vackra bilder på den, man kan nästan känna doften.
Njut av varje dag du känner dig glad och har energi, ta en dag i sänder om det går.
Många kramar Britt

Galleri Dalhem sa...

Tack för Livgivande bilder ! / Erik

UllaJohanna sa...

Åh, så vackert!

Kramen!

StinasLoppis m.m sa...

Åh nu kan ja lämna kommentar igen va skönt de va nog nåt tekniskt fel ett tag bara , så fint den blommar ja de är en härlig tid nu då allt "vaknar till liv igen Kramis Stina

Tea Lady sa...

Bilderna talar!

Jag har "avverkat" ett antal magnolior (de har frysit bort under vintern). Nu har jag en gul sort som jag haft i 5 år. Den blommade förra året med två blommor! I år blir det kanske en blomma... De är underbara.

Kram,

Afrodite sa...

Underbara magnoliabilder! Så vackert! En av mina favoritväxter såhär års. Tyvärr är den snart slutblommad...=/
Kramiz

Anonym sa...

Magnolian är så vacker.... nästan drömsk tycker jag. Tack för fina bilder