söndag 26 april 2009

Söndagskväll

Nu är kalaset över, vi satt i trädgården bland utslagna träd och blommor.Det var soligt och kändes nästan sommarvarmt.
Min son fick en smärre förmögenhet i presenter, 2500 kr i pengar och lite presenter.
Jag fick en rosenring av min kusin, som skulle läsa min blogg för första gången idag, lite nervöst för det är knappast någon jag känner som jag lämnat ut bloggadressen till. Ni har ibland mer kunskap om mina funderingar än mina närstående har. Så min kära kusin, berätta vad du gillar bloggen.

Sen fick jag bland annat en vilande ängel, vad är mer lämpligt till en trött person som jag. Nu ska jag göra en bloggrunda och hälsa på hos er i era bloggar.
Jag ska även försöka hinna lägga ut foton, dock har det slagit ut rejält sen jag fotade för någon dag sen.

12 kommentarer:

paula sa...

så härligt att kunna fira ute i trädgården
grattis till sonen
ha deet bra i veckan
kramiz

paula sa...

denna grytlapp virkar jag efter en jag har lånat ,har inget mönster här inte ,det blir bra ändå
ha det kramiz

Bloggullet sa...

Till Paula.
Tack för grattiset. Jag kan bara virka det enklaste, ditt var riktigt fint.
Kramar

Anonym sa...

Låter skönt och din katt verkar ha det ännu mysigare. Ja, om myndigheterna kunde stödja oss istället för att hindra oss från att må bra (vilket det ju gör när man t ex inte får råd med samtalsterapi), skulle ju alla bli lite friskare. Att de inte fattar det!
Kram
/Alexandra

S o F sa...

Låter som en fin dag för dig/er.

Önskar dig en bra vecka!

Anna-Lena sa...

Hej,

tack för din kommentar hos mig ang. utlottning av mina smycken. Du har 2 lotter i potten! lycka till! Kram Anna-Lena

Anonym sa...

Då får man säga grattis vilket härligt kalas.

UllaJohanna sa...

Härligt kalas och härligt väder!

Hoppas du får en fin början på veckan!!!

Kramen!!!

Helena sa...

Mysigt med kalas i solen!
Min lilla kisse är snart 4 år, hur gamla är dina?
Kram Helena

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter som en härlig och mysig helg.
Kalas ut är ju så härligt.
Kram;)

a sa...

Hej igen;)
Efter en liten paus från bloggandet... Skolan har tagit sin tid och sedan har jag förberett mig mentalt för att offentliggöra (fniss) mig. Nu är jag klar. Välkommen Hem till Nippertippan igen på en ny sida!
Kramizar:)

Anonym sa...

l?rt en masse