torsdag 30 april 2009

Award













Jag fick awarden av fina Katti redan den 10 april, det blev på min födelsedag, med motiveringen "För en bra blogg & personlighet".

Jag har väntat med att lägga ut den. Det beror på att jag ska skicka awarden vidare till fem personer, och vem det ska bli har jag funderat på sen dess.
Jag känner att det är så jobbigt att välja ut någon av alla er fina bloggvänner och göra andra besvikna, så jag funderar lite till.

Jag är så glad och hedrad för awarden och tackar Katti med en bamsekram. Tur att hon kunde bestämma sig.
Jag återkommer när min beslutsångest har lugnat sig och jag bestämt mig.

16 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Grattis till den fina Awarden.Visst blir man glad när man får en sådan.
Har du klurat ut boktitlar som du efterfrågade, men när man inte behöver tänka på det så plopppar de upp titlar, och tänker man den ska jag läsa. Beror på vad vilken sort böcker du tycker om, annars har du Camilla Läckberg, Marie Ljungstedt, Heather Graham - Dödligt misstag, Elaine Coffman-Den femte dottern,Christina Herrström-Den hungriga prinsessan, Anna Jansson-Främmande fågel, Anna Holt-Presidentens Val, Candace Camp- Avsändare okänd, Kerstin Ekman-Sista rompan, Åke Edvardsson-Gå ut min Skäl.
Blev lite olika förslag som kanske kan hjälpa dig.
Ha nu en riktigt skön Valborg.
Kram Britt

Mina ord - min vardag sa...

Det värmer om hjärtat när någon tänker på en kram och ha en bra dag vännen

Helena sa...

Ja, man blir så himla glad när någon tänker på en. Men jag håller med, det är svårt att bestämma sig för vem man ska skicka den vidare till. Ha en bra valborg! Kram Helena

oumberligating sa...

Grattis till din Award! Den är du värd! Ser att fortfarande har kvar den jag skickade till dig, kan berätta att nu har lupinerna börjat sticka upp ur marken här! Härligt! Var rädd om dig på alla sett och ha en fin helg!
Kram från Peter! Skulle velat skriva längre till dig idag, men har gjort ett mentalt kraftprov idag på min blogg så det finns inte så mycket ork kvar(ler).
Ha det fint på alla sett!

hugan sa...

hehe snacka om beslutsångest! Angenäma problem, dock inte helt lätt! Jag brukar göra det lätt för mej och ge den till alla som läser min blogg, det är alltid svårt att motivera och skicka vidare...Grattis till den iallafall! Visst är det alltid skönt att få en speciellt till en själv åxå ;)

Nu blev det svårt igen ;)
Ha en fin valborg i vilket fall!

Roses & Angels sa...

DU är värd alla awarder! Grattis! Tack för din söta kommentar du är bara så härlig hihih. Ha en underbar VALBORG kram Christa

a sa...

Grattis på awarden, håller med dig, det är riktigt knivigt att välja ut och tar rent konkret väldigt mycket tid att hålla på med.
Önskar dig en skön Valborg!!!
Kramizar:)

Charlotte sa...

Grattis! :-)
Titta in hos mig och tävla om en praktisk resväska. Trevlig valborg!

Bloggullet sa...

Till Britt.
Tack för boktipsen.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Sivan.
Det räddar ibland en hel dag, eller vecka.
Kram

Bloggullet sa...

Till Helena.
Man hoppar runt ett tag och ropar jippie.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Peter.
Du är alltid en glädjespridare.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Huga.
Tack. Det är jobbigt att välja, tänk om man kunde skickat den till alla bloggvänner personligen.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Christa.
Tack och detsamma.
Kram

Bloggullet sa...

Till Heidi.
Tack, jag fick en av mina första awarder av dig.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Charlotte.
Tack, jag ska se på tävlingen.
Kram