lördag 18 april 2009

Babben, Dregen och Ernst

Jag har kollat på Babben ikväll, vilka motsatser Dregen och Ernst är, åtminstone på utsidan.Och så var det Kikki som påpekade angående skvallret om henne att hon faktiskt sjunger också.Heta stolen är ganska pinsam och fjantig, jag har nog kunnat hålla mig för skratt.
Nu är jag sugen på en riktigt härlig thriller, det var länge sen jag såg någon bra film. Har ni tips på något?

Jag ska snart gå och lägga mig, det har varit en slö dag. Det var kalla vindar så jag var inte länge ute i trädgården. Nu ska jag bara SMS deklarera och sedan kolla lite på era bloggar.

3 kommentarer:

Maria sa...

oftast när jag kollar på Babben så brukar jag tycka att Babben är den som är allra roligast hehe, gillar henne :)
Kram

Bloggullet sa...

Till Maria.
Jag gillar också Babben.;0)
Kramar

S o F sa...

Jag ger gärna filmtips, men vet ju inte alls vad du gillar?

Här kommer tre helt olika förslag:
"No country för old men" av bröderna Coen. De skapar ju alltid speciella filmer, men våldsamma om du är känslig för sånt.

En väldigt fint filmad och superspännande film är "The orphanage" (Barnhemmet).

Ett gripande drama är "Things we lost in the fire" med ett par av mina favoritskådespelare, Halle Berry och Benicio del Toro.

Om du söker på dessa titlar på Google så hittar du ju lite mer om handlingarna och också recensioner.

Ha det gott!