lördag 25 april 2009

En lugn och skön lördag

Jag får stanna hemma från mässan idag för jag har fått ryggskott. Och nej, jag har inte blivit skjuten.
Nu när jag var mentalt förberedd att åka dit vilket bara det är en bedrift så var det något annat som stoppade det.

Så jag ska ha en lugn dag och göra lite ordning för kalaset imorgon, att städa när man går omkring dubbelvikt är lite jobbigt så det får mannen göra.
Jag ska läsa era bloggar och svara på era kommentarer för det har halkat efter några dagar. När det gäller kommentarer så undrar jag om ni vill ha svar på dem här på bloggen eller om jag ska svara på era bloggar?

När det gäller FK så ska jag ta det lugnt tills jag får beslutet, så det känns inte så jobbigt nu eftersom jag fått en fungerande läkarkontakt.

Jag hoppas att ni får en solig och härlig lördag.

10 kommentarer:

paula sa...

jag kan rekommendera att gå och shoppa lite ,man är så glad efteråt
ha det bra
kramiz

Bibban sa...

Men stackars dig har du ont i ryggen. Jag vet hur det känns, hade ju det förra veckan. På frågan var jag ska vandra så blir det en del av en pilgrimsled i Spanien. Vi reser den 24 maj.Hoppas värken släpper snart
Kram Bibban

Anonym sa...

Vilket skit med ryggskott!
Hoppas det går fort över.............

Här är mest skit just nu,"kassan" härjar med mig så jag är snart färdig för "hispan".

Det är du själva fan att man ska behöva vara sjuk..............som om det är något jag VALT!!

Ha det bra!
kram på dig!

//sickan
sic_kans@hotmail.com

Anonym sa...

En till med rygg ONT....F-n säger jag ...Blir så sur ..Alltid är det nåt !
Jag går rakt inte böjt framåt för jag tappar andan och kraft och det smärtar massor om jag böjjer mig framåt..suck..
Glad för din skull med en bra läkare kontakt ..
Jag gillar nog att få svar i min blogg tror jag ..eller i dina inlägg kanske ..Jag har själv tänkt på det ...Hur vill du ha det helst ?
Kram Jenny...

Anonym sa...

Krya på dig tankar kommer här **********
Och en varm kram med.

Bloggullet sa...

Till Paula.
Det brukar pigga upp att shoppa.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Tant Brun.
Så härligt med pilgrimsvandring både för kropp och själ. Jag hoppas du får det riktigt fint, ska bli spännande att höra om det.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Sickan.
Jag förstår exakt hur du har det, hoppas det ordnar sig på något sätt. Det verkar som man ska bli bestraffad för något som inte är självvalt.
Kramar

Bloggullet sa...

Till JennyRingblomma.
Så känns det ibland att det ständigt är något.
Jag gillar nog mest att svara i era bloggar för då läser jag dem samtidigt.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Malinski.
Tack.
Jag sänder en varm kram tillbaka.