måndag 27 april 2009

En glad dag

Min man ringde just från Ale stenar, så häftigt. Just där förlovade vi oss.
Sen har jag beställt spikmatta på nätet, det ska bli spännande att pröva den. Och så har en kär bloggvän börjat blogg igen och det blev jag glad över.

Så idag har varit en glad dag.För att släppa ut pessimisten så är ju klockan bara två så allt kan hända. Då svarar optimisten att det kan ju vara bra saker som händer.

Nu ska jag först till apoteket och sen ska jag ta foto på naturens under och ni ska få kolla hur det fullkomligt spränger loss där ute, när jag lagt in fotona på bloggen.

8 kommentarer:

a sa...

Det gäller att lära optimisten att sätta munkavel på pessimisten så kan man handskas med sin fulla personlighet... (i serie "finska folklärdomar")
(fniss)
Jätteroligt att blogga igen:)Har saknat mina bloggvänner!!! Smygbloggat? Jag? Näää...
Kramizar:)
//Heidi

UllaJohanna sa...

Släng pessimisten i ett hörn idag!!!
Och låt den ligga där!

Det gäller att passa på att njuta av våren och försommaren; det är ju nu det är som vackrast!!!

Roligt att läsa hos dig idag! Var själv lite nere, men nu ska här tas itu med gardinerna... Det behövs lite "optimistisk läsning" för att sätta fart på en något försoffad "matte" ;-)!

Kramen :-)!

Lilla Rummet sa...

Vissa dagar när det är tungt och man känner sig ur form, då behövs lite optimistisk läsning.....och då känns det bättre. Själv har jag vissa dagar när värken gör sig påmind för mycket då behövs mycke uppmuntran....

Kram Britt

Sara sa...

Du kommer att bli helnöjd med spikmattan. Jag är supernöjd med min. Om jag ligger på den lite innan jag ska sova så sover jag jätteskönt.

Bloggullet sa...

Till Heidi.
Du är för rolig.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Uffematten.
Jag slängde pessimisten åt skogen idag.;0)
Kramar

Bloggullet sa...

Till Britt.
Ibland behöver man lyftas upp, trist med värken. Det är jobbigt att dras med.
Kramar

Bloggullet sa...

Till Sara.
Tack för besöket. Det ska bli spännande att pröva spikmattan.
Kramar