tisdag 7 april 2009

Regriderat

Jag har nog regriderat ner till femårsåldern i mitt beteende idag, jag vill bara sova. Om det ändå vore imorgon kväll så jag vet vad min dom blir, känns som jag ska på rättegång.

Något av det här kommer det nog att bli imorgon;
Fortsätta rehabiliteringen så det kör vidare som det är nu.

Att jag får ett avbrott i rehabiliteringen, och att den sen fortsätter.

Att jag får förtidspension.

Jag önskar att jag får förtidspension. Nu ska jag gå och sova lite. Jag kan knappast ens formulera ord idag.

26 kommentarer:

Bibban sa...

åå jag hoppas att det blir en bra lösning för dig, och att du kan få koppla av alla bekymmer och bara njuta av livet..för det är du värd..Kram/Bibban

Maria sa...

Hoppas verkligen att det kommer gå bra, håller alla tummar och tår. Massa kramar!

Karin Berg sa...

vila ut ordentligt :-) och när du känner för det så får du gärna svara på en fråga om eller debattera om jämställdhet på min blogg. Det är inget tvång men jag vill gärna höra din åsikt i ämnet.

UllaJohanna sa...

Ska tänka på dig imorgon!!!

Kramen!!!

skimmer sa...

Håller tummarna för den bästa lösningen för dig....

Pärlan sa...

Hoppas att det blir bra för dig imorgon, håller tummarna för dig
Kram

CharmKatti sa...

Oavsett hur det går imorgon så tror jag på dig!

S sa...

Ska tänka jättemycket på dig imorgon.
Många kramar!

Fredrika sa...

Hejsan,
Madonnan på bilden kommer från min gårdsbutik. Jag köper dem från Affari. Tro på dig själv!
/Fredrika

Anonym sa...

Men söta vän...är du trött så är du.
Skuldbelägg dig inte!
Hoppas det går bara imorgon.

Massor av kramar!

Annela sa...

Lycka till i morgon! Jag hoppas att det blir som du vill ha det. Det borde vara självklart, men vi känner alla till FK.
Kram

Ingela sa...

Lycka till! Jag förstår precis hur det känns.
Kramen!

Anonym sa...

Önskar dig all lycka i världen så du kan andas igen och livet blir drägligt.
Det här är ren plågeri.
Styrkekram

Bloggullet sa...

Till allihop.
Tack för er omtänksamhet och era snälla ord, jag är så glad över att jag har er.

Till Maria.
Jag kommer inte in på din blogg, du kan sända lösenordet om du vill.
Kramar

heavenandearth sa...

Hej Vännen min!

Tänker på dig nu o i morgon!
Det kommer att bli bra!
Var inte rädd för att visa hur det är!

Stoooor Kram till dig!
Hoppas att du får sova inatt!
Iréne

Cattis sa...

Lycka till idag.

Bilder från min kamera sa...

Håller också mina tummar att det ska bli så bra det bara är möjligt. Din oron förstår jag, eftersom man aldrig vet utgången, och tro det värsta med tanke på tider som numera är i samhället och oss människor.

Kram

Häxprinsessan sa...

Tänk så många som vill dig väl och ditt bästa. Det kan ingen försäkringskassa i världen förstöra. Det är få förunnat!

Önskar dig den lösning du behöver och vill ha!
Kram

Anonym sa...

Vad roligt att just du vill vara med i min tävling :-) Jag önskar dig lycka till och jag hoppas du får en trevlig påskhelg.

Kram!

oumberligating sa...

Hej! Sitter just och tittar på alla fina och "Påskiga" bloggar, konstaterar att tiden går fort och i morgon är det Skärtorsdag!
Så självklart så kommer det här en önskan om en Glad Påsk och en trevlig helg!
Mvh från Peter!

Pärlan sa...

Hoppas att din oro lindras idag, det är ju en svår tid vi lever i.
Hör så mycket elände om långtidssjuka.
Jag tror att det går bra.

Ha det gott vännen
Kram

nilla sa...

Jag hoppas också att du får förtidspension, om det är det du vill.
Första gången jag tittar in hit och har bara läst några inlägg, men alla behöver vi ju en dräglig tillvaro, och, som sagt, jag hoppas att du får din!

Anonym sa...

Hoppas du får bra besked imorgon!
Håller mina tummar..
Tänker på dig..
Jag sov i massor innan jag skulle till fk...Det är sååå jobbigt att inte veta ..
Du ska se att det löser sig alltid på nåt sett...
Jag vill också ha sjukersättning på obegränsad..Man mår så psykiskt dåligt av detta system ...
Styrke kram från mig ..

Mina ord - min vardag sa...

Jag ska verkligen hålla tummarna hårt för dig. Lycka till i morgon kram

Maria sa...

Hej. Min mail har fortfarande inte kommit igång så jag gör så att jag lägger ut inloggningsuppgifter till min vanliga blogg på DBT-bloggen så om du fortfarande har kvar dom inloggningsuppgifterna så kan du logga in där om en stund så lägger jag ut det där :)
http://mariamalmgren.webblogg.se/annudjupare/

Kram

Pärlan sa...

Hur har det gått vännen?
Hoppas att det blev bra
Kram