torsdag 9 april 2009

Foto till vårteckensutmaningen







17 kommentarer:

Karin Berg sa...

Vackert, vackert. Ser nästan ut som det är sommar :-) ha en trevlig påsk!

Ingela sa...

Blir lite avundsjuk och önskar jag bodde lite längre söderut...

Tuppen passar ju extra bra på bild just nu :) Glad Påsk!

Maria sa...

Åh så nice :) Du är ju en riktig mästerfotograf ju, eller börjar bli :)
Kram

Bibban sa...

Jättefina bilder. Glad påsk på dej /Bibban

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin Påsk önskar jag dig.
Kram Lallis

S sa...

Åh, så härliga vårbilder!

Ett stort stort GRATTIS på födelsedagen! Och glad påsk!

Kramar.

heavenandearth sa...

Stort Grattis på födelseda´n!!!

(Min dotter fyllde 16 igår!!)

Snygga Tuppisar!! Hur i hela friden hittade du dom???
I grannens trädgård? Eller sprang dom på stan?

En härlig Påsk o födelsedag önskar jag dig, vännen!
Grattiskram! Iréne

Iréne sa...

Hej igen!
Det var jag, Iréne, som skrev från fel blogg! hopps det blir rätt nu!
Kram!

heavenandearth sa...

Nu! Funkar det igen!!! Jag blir fullkomligt galen på blogger när jag inte får det att funka!!

Nu e jag tebaks under rätt namn igen!
Kram!
Iréne

Pärlan sa...

Ett stort GRATTIS till dig idag och en Glad Påsk
Kram

Bloggullet sa...

Tack alla fina bloggvänner.
Jag önskar er en riktigt glad och fridfull påsk.
Kramar

Unknown sa...

Åhh,så vackra vårbilder du visar,
så vackert med alla blommande rabatter!
Så mycket fina blåsippor som täcker
marken och vilken underbar krokusrabatt!

Fina dom är hönan..och tuppen som
sträcker på sig så stolt,stilig
han är!=)

Kram Maria

paula sa...

vilka bilder du visar
härligt med tupp och höna bilden
ha en trevlig påskhelg
kramiz

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på.
Mmm, vågar allt låta gubben handla här.
Det är han så duktig med:-)
Önskar glad påsk!
Kram

Mina ord - min vardag sa...

Kanonbilder. Ska med göra fina bilder att lägga ut men inte förrän nästa vecka ska jobba hela helgen kram

Anonym sa...

Vår när den är som bäst, visst är det underbart.
Önskar dig en trevlig påskhelg, kramis

Marra sa...

Ohh det kallar jag vårtecken :D