onsdag 18 februari 2009

Ta det lugnt

Nu lät mitt förra inlägg kanske värre än det är, det är bara ett konstaterande om att jag jagar min humor, har fått tag på svansen några gånger. Jag får väl sätta ut råttfällor.

Jag har en förmåga att dramatisera och göra så saker uppfattas som värre än de är, detta är nog ett sånt tillfälle så ta det lugnt.

Sen har jag en förmåga att göra saker lindrigare och enklare än de egentligen är så folk inte förstår när jag behöver hjälp. Och det gör folk omkring mig lite förrvirrade ibland.

4 kommentarer:

oumberligating sa...

Va skönt att höra, blev lite orolig där!
Mvh från Peter!

Bloggullet sa...

Till Peter.
Jag tänkte nog det så jag fick lugna dig lite. Tack för omtanken.
Kramar

Anonym sa...

*ler* det där är du inte ensam om...

Kram!

S sa...

Haha, det där känner jag igen. Överdrifter och underdrifter i en salig röra...

Kramar!