torsdag 12 februari 2009

Jag har fått en award




Jag har fått denna ljuvliga award från Peter

Denna motivering är hämtat från Peters blogg:

"motiveringen lyder: Finstämd blogg om livets "mysterier" och självfallet för kloka och genomtänkta kommentarer, hämta hem Lupinerna till din blogg www.gladana.blogspot.com och klicka sedan på Yuotubelänken nedan. Caroline af Ugglas Schlagerlåt 2009, någon har gjort sig besvärt att kalla den för årets skämt, säger ingenting mer än att vet man då någonting om livet, soul och kärlek? Svar, troligtvis inte! Jag lovar att Caroline är "äkta" både jag och min "Lilla Fru" har samtalat en del med henne. Lyssna och njut och som vanligt som vi "tuffingar säger, fäll en tår!

Snälla Peter, tack för att du är en sån glädjespridare och gör mig glad med din blogg och kommentarer.

2 kommentarer:

oumberligating sa...

Va fint det blev, måste jag säga(ler)!
Ha en fin och bra dag mvh från Peter!

Gullan sa...

Det är vackra blommor det!

Kram!