söndag 21 juni 2009

Mina foto från midsommar









14 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilka härliga bilder! =)

kram!

Tea Lady sa...

Hej!
Strandbilderna var verkligen härliga! Är det i Skåne? Vi åker till Skåne varje sommar för detta finns inte runtikring Stockholm.

Kram,

Jenny sa...

Gokväll, vännen!

Skååååne!!!
Mmmmm....va jag får "hem"- längtan!
Ja, Skåne kommer alltid vara mitt riktiga hem....fastän jag nu bott längre i Bohuslän av mitt liv, än i Skåne.
Det är något speciellt!

Till exempel stenar med HÅL i!
Det finns inte här uppe...
Jag är också en "sån där" som kan vandra i timmar längs en strand och bara "suga i mej ENERGI"...
Det finns inget bättre.

Så tack för du visar så härliga bilder på ett utav mina smultronställen....En sandstrand i Skåne...

Hoppas allt e väl me dej?
Kram, Jenny

a sa...

Härlig sand!!! Är det små snäckor där? Havet... åh vad fint! Älskar havet, jag är ju uppvuxen på en ö i Helsingfors...
Ha det gott!!!
Kram:)

Roses & Angels sa...

Hej! Tack snälla du för din kommentar. Har tyvärr inte varit hemma så har inte kunnat svara. Gud vilket ställe ni har firat midsommar på!! Underbara bilder. Hoppas ni haft det bra. Här skiner solen så underbart nu! Ha en fin dag kram Christa

Karin Berg sa...

vilka härligt vackra bilder. Ser ut som om du har haft en fin midsommar.

sickan sa...

Havet och stranden är så mysigt!

Jag bor verkligen helt fel..........

Ha en skön kväll!
kramen!

Bloggullet sa...

Till Elin.
Tack.
Kram

Bloggullet sa...

Till Tefrossa.
Tack, det är så långt ner i Skåne du kan komma nästan. Här är fina sandstränder längs hela kusten, ner till Skanör och Falserbo på ena hållet.
Och till Österlen på det andra.
Kram

Bloggullet sa...

Till J.
Så du kommer härifrån, då förstår jag att du känner dig hemma här.
Bohuslän är nog också fint,har ni mest klippor?
Det är bra med mig, hoppas det är bra med dig med.
Kram

Bloggullet sa...

Till Heidi.
Jag hittade faktiskt snäckor som annars brukar finnas i Danmark, de måste ha kommit hit på något sätt.
Annars är här mest små, tunna snäckor.

Härligt det låter med din ö i Finland.
Kram

Bloggullet sa...

Till Christa.
Så skönt att ni äntligen har sol.
Kram

Bloggullet sa...

Till Karin.
Trots vädret så var det en fin midsommar.
Kram

Bloggullet sa...

Till Sickan.
Du kan ju flytta hit.;0)
Kram