onsdag 18 november 2009

Storm, social fobi och Halv åtta hos mig

Nu är det dags att kolla på Halv åtta hos mig,det är så roligt, matlagning, hemma hos reportage och social samvaro i ett. Det är spännande att kolla hur andra är när det gäller social kompetens i och med att jag själv har lite strul med det. Eller tror att jag har social fobi, även om jag inte vet om jag har det. Det är inte något som sagt det till mig.

Här stormar det rejält, fönstren slår upp och katterna far omkring alldeles spattiga. De märker oftast när det är något på gång ute eller känslomässigt med oss själva.
Ha en skön kväll allihop.

7 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen!!
ja, här blåser det oxå.. usch får en sån där GUDRUN minne...fy...
Vet du att det va första gången jag såg Halv 8 hos mig, igår & jag tyckte det va skit kul så när jag kom hem från jobbet åt jag min middag vid tv:n.. fniss... vilket gäng de är.. hihihihi...
Hoppas du mår bra & att du får en fin Torsdag!!!
Själv jobbar jag fm imorron & ska julpynta det lilla skylfönstret =) Ska bli sååå kul!!!
Må gott & va rädd om dig!
Kram & tack för att jag får ta del av ditt liv här =)
Tina

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Vad kul att du kikar in hos mig. Dottern blev så glad för alla fina ord ni skrivit om henne.
Hoppas ni har det ok, trots stormen. Vi har regnrusk och i går blåste det mycket.
Kram Susanne

Moonrose/ Vonneli sa...

Här har jag nog missat något, har inte sett programmet halvåtta hos mig så det får jag nog testa....låter intressant.
Ja usch och fy vilket busväder, hoppas det blir bättre idag men det ser knappast så ut...får väl dra på mig regnrocken och gå en sväng ändå...

Må så gott och ha det så bra!

Kramisar Yvonne

Bloggullet sa...

Till Tina.
Så kul att du ska julskylta i fönstret på jobbet, det är ju snart första advent.

Jag får ofta lust att göra middagarna som de gör i programmet, det ser ju så enkelt ut när de gör det.;o)
Kram

Bloggullet sa...

Till Susanne.
Så kul att din dotter blir så glad över våra kommentarer.

Stormen tog slut fort, redan efter några timmar.
Kram

Bloggullet sa...

Till Yvonne.
Det är ett sånt hemtrevligt program.
Ovädret drog fort över oss, så det blev bara några timmars storm. Sen var det lugnt igen.
Kram

Anonym sa...

bra start