fredag 13 november 2009

Fredagskväll och julknopp



















Nu är det fredagskväll, tiden går så fort. Jag trodde att det var torsdag idag. Egentligen borde det kännas som om tiden går trögare när man knappast gör någonting.
Har knappast gjort något under veckan mer än det ordinära här hemma och så har jag skrivit en insändare. Ska bli spännande om den kommer in.

Sen har jag ju tänkt och filosoferat som jag brukar om min situation, om tillvaron och hur jag vill ha det.
Jag har lite funderingar som jag ska skriva ner här imorgon, just nu orkar jag inte för vi har varit och handlat och nu ska jag äta.

På fotot är en av mina amaryllis som börjat blomma så jag har börjat lite med julen ändå.

Nu blir det teve som alltid på fredagar, undrar vem som lämnar Idol idag, ha en fin kväll allihop.

6 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Hej söta! Ja spännande va? ikväll kommer vi att avslöja helheten hihi! ha en bra helg kram

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Vilken vacker färg amaryllesen har. De är ju så vackra dessa blommor, brukar ha flera stycken.
Fina kläder du visade i tidigare inlägg.
Ha en mysig helg
Kramiz Britt

Widénskan sa...

Hoppas at du hade en bra kväll och att du kom fram till nåt finnemang med dina funderingar.
Den klänningen från Indiska stod jag och höll i igår, den är supersnygg.
Kramar
Christine

Bloggullet sa...

Till Christa.
Jag ska kolla på din blogg.
Kram

Bloggullet sa...

Till Britt.
De slår ju ut så fort och blir så praktfulla.
Kram

Bloggullet sa...

Till Christine.
Kanske blir en julklapp till mig, alltså klänningen.
Jag klurar fortfarande.;o)
Kram