onsdag 30 december 2009

Gott Nytt År

Jag önskar er

Gott Nytt År.

Jag är glad att jag lärt känna er, att vi träffats och jag önskar att vi fortsätter tillsammans nästa år i bloggarna, på FB och i mail.

Just nu har jag en hetsig nyårsångest som håller mig i ett bastant grepp, jag är fångad i en ångestomfamning. Jag får hålla ut till den första januari då det brukar ge med sig, och då känns det så skönt.

Knappast någon jag berättar det för förstår sig på min ångest, så det känns lite knäppt och ensamt.
Det existerar ju seperationsångest och ångest och rädsla för det nya, och för mig är det som om båda dessa ångestar kör igång med full speed till nyår.
Sen tar vi friska tag och börjar leva när det är nästa år, då ska jag berätta om mina mål, de är ganska enkla.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar en styrkekram!

Samtal från min trädgård sa...

Önskar också dig ett Gott Nytt År.
Kram!

S o F sa...

Hoppas att det blir ett bra år för dig och att du uppnår de mål som du sätter upp.
Så...

Ett Gott Nytt År - 2010!!

Vi "ses".

Koola Viola sa...

Gott nytt år på dig :o)

Ruta Ett sa...

Usch, så himla jobbigt! Är det det nya okända som skrämmer så? Men tänk på att det som har varit kan vi inte ändra och det som kommer vet vi inget om. Det enda vi kan göra är att vara nu.
Jag önskar dig ett fint 2010 med mycket styrka och målmedvetenhet.
Kraaaaaam
Annela

Välkommen till min nya blogg!

Jenny sa...

Gott Nytt År på dej!
Kram, Jenny

hugan sa...

Önskar dig ett Gott Nytt & Starkt År!
Kramar!

Tankevågor sa...

Kära bloggvän! Jag är så glad att jag hittade hit till dig och din blogg! Hoppas nu att din nyårsafton ändå kan bli uthärdlig och att vi ses nästa år både i bloggvärlden och i FB!

Önskar dig allt gott år 2010!!

Varm kram från mig!

/ Lisbeth

UllaJohanna sa...

Önskar dig allt gott för 2010!!!

Stora nyårskramen!

Tussegumman sa...

Gott Nytt År 2010 önskar jag dig! Ta hand om dig/Kramar Tussegumman

Moonrose/ Vonneli sa...

Önskar dig och de dina ett underbart GOTT 2010.

Kram

Tina sa...

Till dig min fina vän!!

Jag vill önska dig ett underbart Gott Nytt år!! Detta år vill jag fylla med ljus, kärlek, glädje, styrka, trygghet, lycka, harmoni, självkänsla, god hälsa, liv, vänskap, pengar mm... & skänka det till dig!!

Vill tacka dig för allt du delat med dig av till mig under 2009 & hoppas på att 2010 bidrar till en fortsättning på vår vänskap!!

Nu med min kaffe kopp i hand & brasan som brinner så rofyllt i spisen känner jag hur lyckan bubblar upp inom mig!
Du har hjälpt mig så mycket & funnits där för mig när jag varait ledsen & behövt en vän!! Du har delat med dig så mycket av dig själv till mig & det är jag så tacksam för.

År 2009 har för mig inneburit massor av positivitet. Även mindre positiva händelser 6 känslor oxå, men övervägande positivt & en hel del av dessa positiva beror på dig. Jag är så tacksam över att få ha dig som min vän!!!

Ha nu ett underbart avslut på 2009 & välkomna 2010 med öppna sinnen!!

Tack för din vänskap!!
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!<3

Ljus & kärlek till dig från mig( du är stark & du klarar det!!! Jag känner med dig & du finns i mitt hjärta!!! )

Afrodite sa...

Kram och önksar dig ett gott 2010! =) Kramiz

Sickan sa...

Hoppas det lättar idag då!
Ha det bra!
kramen!

paula sa...

God fortsättning på det nya året
kramiz