tisdag 1 december 2009

Snart på samtal

Jag ska snart till psyk, funderar på vad jag ska säga och hur jag ska hinna med allt på ungefär 45 minuter.
Han kommer kanske att bli totalt deprimerad när han hört på mig, ändå är det ju därför jag går dit, för att slänga av mig lite problem som jag släpar runt med.

Så nu bär det iväg med tunga steg, kan ju önska att de är lättare när jag går därifrån.
Jag ska fråga vad de kan erbjuda mig, ska bli kul att se om de har några julgåvor i rockärmen att hala fram.
Vi hörs senare.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Bloggullet sa...

Tack Sara.
Nu har jag varit där och det gick sådär.

Kram

S sa...

Det är svårt att få folk att förstå precis hur ens situation ser ut, och sen ska de ju ha vilja och resurser att kunna hjälpa också...

Hoppas det kommer något bra ut av det ändå.

Stor kram!

Anonym sa...

Hoppas att du känner att du får hjälp!

Tack för kommentaren, efter allt slit så är jag stolt faktiskt...även om jag inte har något jobb så har jag i alla fall gjort något bra :)

Kram Mia

Anonym sa...

Lycka till håller tummarna på att du får "rätt" hjälp.
Kram Jenny

UllaJohanna sa...

Hoppas att du har fått ut något av ditt besök...

Tänker på dig, vännen!!!

Bamsekram!!!

Babsan sa...

Varmaste kramar ♥ ♥ ♥

Jenny sa...

Hoppas också att "det kommer lite gott" ut av samtalet!
Kan va så himla jobbigt ibland, men så plötsligt lättar det lite...(:
Kram på dej!
//Jenny

Afrodite sa...

Hoppas att det går på rätt håll...*kramar om* Godnatt och sov gott!

Bloggullet sa...

Till S.
Något bra blir det nog, det är bara att hoppas.

Stor kram tillbaka.

Bloggullet sa...

Till Mia.
Du har all anledning att vara så stolt du bara kan.
Kram

Bloggullet sa...

Till Jenny.
Tack för stödet.
Kram

Bloggullet sa...

Till Uffis.
Tack för omtanken.
Sänder bamsekramar tillbaka.

Bloggullet sa...

Till Babsen.
Jag hälsar dig välkommen hit.
Tack för kramen och kram tillbaka.

Bloggullet sa...

Till Jenny.
Ibland lättar det när man minst anar det, hoppas på det.
Kram

Bloggullet sa...

Till Afrodite.
Tack för omtanken och kramen.
Kramar tillbaka.

Roses & Angels sa...

Hej ! tack för ditt besök! Den här tiden på året har nog alla fullt upp hihih så man tar det när man hinner! Kul att höra ifrån dig! Hoppas allt är bra! ha det gott, sköt om dig! Puss