tisdag 8 december 2009

Ge en svidande julklapp till Husmark

Om ni vill ge Husmark och kompani en svidande julklapp så kan ni gå in här och skriva på, texten nedan är hämtad från följande hemsida;
Uppror.nu
Gå in och skriv på.


"Stoppa utförsäkringarna !

Nu är det dags att vi säger ifrån, vi kommer ingen vart med att sitta passiva.



Behövs det så mycket mer beskrivande text egentligen ?

Namninsamlingen hamnar i mailboxen hos Christna Husmark & Statsministern 24 Dec "JULAFTON"

Det är deras julklapp från oss !"

4 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen!!
Hoppas du mår bra!!
Absolut att jag skriver på!!!!!!
Det är helt vansinne & det gör mig så jävla förbannad.. jag fattar inte vad de håller på med.. är det nått dåligt skämt undrar jag.. eller är det en dålig dröm jag har som jag snart vaknar upp från??... när jag äntligen lyckats ta mig upp från förtidspension till att jobba halvtid.. vilket tagit mig år att nå.. då ringer de från Fk & säger att jag inte FÅR jobba!! Har du hört vilka jubelidioter.. här är en som vill & kan jobba lite, men som INTE FÅR, medNS DE SKICKAR UT CANCERSJUKA PÅ HELTID!!!!
Som tur är så är jag så pass pigg & hade orken att stå på mig, så jag fick jobba till slut.. men är detta klokt?? Man undrar ju!!
Va rädd om dig vännen!!
Kram Tina

Roses & Angels sa...

Har också skrivit på så här ska det inte vara! GRRRRRRR Man blir ju förbannad för mindre men det här, det här är ju vansinne! SKA vi tåla det här! Ska svenska folket bara svälja och ta emot! NEJ tillsammans är vi starka! Sköt om dig kram

Lisette sa...

Tack för länken! Självklart skriver jag på. Hur många gånger kan man skriva på??? ;) Jag sitter gärna hela dagen i morgon och skriver på och skriver på och skriver på....

Nina sa...

Skrivit på! :)