fredag 4 december 2009

Nöjdare

Jag känner mig nöjdare idag, ni har gett mig så många kloka, lärorika och sunda kommentarer på mitt förra inlägg och det ger mig många perspektiv på det jag skrev om. Jag är så tacksam för att ni ger er tid att kommentera här.

När jag sen läste om hur regeringen plågar sjuka personer genom att tvinga dem till arbete när sjukskrivningarna går ut och allt elände som de nya reglerna i sjukförsäkringen medför, då är jag glad att jag står utanför trots att jag själv gjort ett val mellan pest och kolera.

Nu ska jag ta det lugnt ikväll och kolla på teve.

3 kommentarer:

Lavendel sa...

Hejsan - har du set, du har fået en julegave i går i kalenderen hos mig? Knus

Tina sa...

❤ Hej du underbara!!!
Vet du om att du är det?? Underbar?? Om inte så vet du det nu!!!!
Ja, detta med FK är tragiskt. Jag ville & kunde gå upp till halvtid & det fick jag inte enligt dem.. men jag slog tillbax & det löste sig.. samtidigt tvingar de ut cancer sjuka att jobba HELTID!!! Hur låter det???
Jag bli helt förtvivlad av dessa nya konstiga regler de har!! Får inte ihop det överhuvudtaget!!!

Ha en underbar helg min vän!! & tack själv för att DU tar dig tid att hälsa på inne hos mig!!!
Kram Tina

hugan sa...

Ja kolla på tv du, det gör jag med!
Ha en fin kväll!
kramar till dej