lördag 23 januari 2010

Award till er




















Jag har fått en award av gulliga, fina Maria med bloggen Tidsfördriv

Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju intressanta saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till

*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award



Jag ger den till följande bloggar;


Fånga dagen lev i nuet

Livet här och nu

Angels & roses

Uffematten

Miss Borderline

Att skriva en bok

Ord2



Här kommer sju saker om mig

Jag står med fötterna på jorden, ofta svävar tankarna
långt bland molnen och stjärnorna.
Allt där emellan är också jag.

Jag är ibland snabb och spontan och ibland
noggrann och långsam.

Jag trivs bäst hemma.

Jag samlar på ord.

Jag gillar att prata om allt från djupa, seriösa saker till
trams och skämt.

Jag är rak och ärlig och säger alltid ifrån när det behövs.
Även om jag väljer mina krig noga.

Jag anser att människor som är goda,snälla,empatiska
trogna, ärliga är guld värda och en gudagåva att få ha till vänner
och få lära känna.

14 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Tack snälla gulliga du!
Nu blir jag lite mallig igen ;-)!!!
Det är säkert nyttigt att vara det lite nu och då, tror du inte det, ha, ha?!

Får väl sätta mig i ett hörn och funderera på dels vilka som ska få awarden och vad sjutton jag vågar skriva om mig. Man vill ju inte chocka folk hur som helst :-)!

Kramen och tack igen!!!

Gullan sa...

Hej vännen!!

Jag tackar allra ödmjukast för awarden som jag inte på något sätt är värd juat nu!!

Min egen blogg sjuder ju inte direkt av kreativitet för att inte tala om att jag inte har varit inne hos NÅN annan bloggare på månader (JA jag SKÄMS!).

Kanske dags att försöka ta tag i detta att försöka få igång min andra dator, för anledningen att jag är "efter" med allt (både bloggar och att läsa min mejl) är för att min dator tar hundra år för att göra den enklaste sak :(

Vet iofs inte om jag tyckte den andra datorn va så mkt snabbare men nog måste den vara det med tanke på att denna datorn är äldre och bara har 40 GB hårddisk (mot den andras 320 GB) och den är knökfull haha.

Jaja, nu får det vara slutgnällt på mig!!
Jag tar med mig awearden och utför uppdraget imorgon :)

Gonattkram!!

S sa...

Tack snälla du, jag blir djupt rörd av att du tänker på lilla mig. *kraaaaam*

Sen klarar jag tyvärr inte av mentalt att lägga ut några awards på min blogg... men det betyder inte att jag inte blir glad.

Hoppas du får en fin söndag!

Cattis sa...

Tack snälla du.

kramkram

Roses & Angels sa...

Hej! Tack så hemskt mycket för denna fina fina award. Den har jag redan fått hihi men tar gärna emot den av dig med, söta du! ha en fin söndag kram

Tina sa...

Hej vännen!
Tack sdu!! Va glad jag blir =)
Hoppas du haft en fin helg! Jag saknar min dator..snyft... går knappt att besöka nån sida med denna skruttdatorn..tar ju för bövelen 10 min för den att hitt EN sida..suck.. men hoppas jag snart är tillbax med min underbara Nisse-Sture så jag kan besöka er igen =)
Kram Tina

Moonrose/ Vonneli sa...

Oj, vilken överraskning...tusen tack min vän. Så kul :0)

Vilken utmaning...7 saker om mig...får nog ta mig en funderare.

Önskar dig en underbar söndag!

Kram Yvonne

Barbro, Sofie och Karin sa...

Första gången jag kikar in hos dig. Såg att du stod som följare till vår matblogg och blev lite nyfiken på dig!

En fin blogg har du ser jag...

Polargrevinnan sa...

Tack snälla du för att du kom ihåg mig på födelsedagen.
Nu har jag gjort en bild av dej med tanke på vad du säger om dig själv.
Trevligt att ha dig som bloggväm.
Kram Viola

hugan sa...

Icke tack från mej!

Kram!

Husprojekt Drömhus sa...

hej, vilken varm blogg du har! Kan tänka mig du verkligen har förtjänat din award! Ha en bra dag!

MOONLOVER´S sa...

Hejhej
Önskar dig oxå en fin vecka, jag har varit jätte dålig på att skriva på bloggarna nu mera, jag vet jag var in hit för ett tag sedan, men avtryck,hann jag inte med =( Ha det gott.
Kram

Samtal från min trädgård sa...

Grattis till awarden och härligt att få veta lite mera om dig.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till awarden !!
Ha det gott nu !
Kraam/Lotta