lördag 6 december 2008

Shopping och julklappar

Nu ska min son och jag gå till stan. Jag har varit på väg dit länge dock har det inte blivit av.
Har några rabatt kuponger som jag ska använda, kolla på julklappar och bara gå omkring i affärerna. Det är ångestdämpande för mig, det muntrar upp med alla färger, glitter och lite shopping.

Får se vad jag kommer hemsläpande med för något, ibland blir det en överraskning även för mig själv. Jag känner att jag är värd något fint nu efter de senaste dagarnas turbolens. Skor till denna årstiden är något jag behöver, jag gillar modeller som är en blandning av lite kvinnligt och lite praktiska herrskor.

Nu bär det iväg till the town.

1 kommentar:

Pennan sa...

Hej, tack för din kommentar! Jag tycker också om shopping, kanske verkar det ångestdämpande även för mig även om jag aldrig dragit den parallellen. Kram och lycka till med julklapparna.