tisdag 16 december 2008

Handlat julklappar idag

Äntligen har jag köpt Bezzerwizzer som julklapp till familjen. Jag har köpt julklappar till min bonusdotter, till mormor och present till min bror som snart fyller år.
Köpte även trosor, såg när jag kom hem att det var storlek 34 så det blir till att gå och byta imorgon. Med min häck så kan jag glömma 34;or.
Även baklava blev hemburet, så sött och gott, första gången jag smakar det.

Imorgon ska jag ut och ranta på stan igen så jag blir klar med julklappsinköpen.

3 kommentarer:

Christina sa...

Skönt när man är klar med julklapparna för det kan vara det svåraste.

Ha en skön dag...............

Anonym sa...

Tacktack. Ska nog säkert gå bra :) Många gånger oroar ma sig i onödan. Kul med julklappsshopping ju :) Själv var jag typ klar för länge sen.
Kram

Bloggullet sa...

Till Christina
Snart är jag färdig, i dubbel bemärkelse.;0)
Ha det bra, kram.


Till Maria,
Hoppas att gick bra igår.
Kram