onsdag 1 juli 2009

Midnatt

Just nu är det två igelkottar som håller oväsen utanför dörren, de går runt varandra och låter på ett lustigt sätt, som när man skrapar på trä. De höll på igår kväll också, det är nog någon sorts parningslek.

Det är svalt nu när vi har öppet dörren och fönstren, det är 22 grader ute nu vid midnatt. Annars har det varit för hett och klibbigt för att göra någonting ute,jag har mest lullat omkring. Imorgon har min mor födelsedag så jag ska dit på kalas.

Sen ska vi handla hem mat som vi ska ta med på utfärden, det är bäst att ta med egen mat för vi kommer sällan överens om vilken restaurang vi ska gå på.
Vi har ofta råkat välja ställen med ganska dålig mat. En gång fick vi pizzor som var så hårda så jag hade lust att fråga servitören om de hade en motorsåg att skära med.

Nu ska jag ta en bloggrunda mitt i natten.

4 kommentarer:

Therese sa...

Nu är klockan snart halv fem och det är 15 grader här, helt okej i min mening.
Tack för gratulationen. Såklart är det diamanter, endast det bästa hihi ;o).

Kramar

CharmKatti sa...

Vad gulligt med kivandes igelkottar på nåt vis:-)

Österlen är så fint, men skönt att vara hemma igen kanske?
Och oj, vilket ansvar, för blommorna menar jag. Skulle jag aldrig klara!

Kram
Katti

Cina sa...

Ja det är otroligt vad varmt det är även på nätterna! Idag har vi lite moln här men solen visar sig minsann! Igelkottar är verkligen speciella djur, vi har haft en i flera år som bor under lilla verandan. Ha det gott!

Karin Berg sa...

Jag har sovit som en kråka dessa varma nätter. Men idag är det svalare och det regnar här. Lite skönt faktisk.