måndag 2 november 2009

Måndagskväll

Jag har besökt banken idag. Och äntligen avslutade jag min fars konto, det kändes som jag flög därifrån, så skönt. Förut har de ju strulat när jag varit där.

Sen har jag mest ägnat dagen till att återhämta mig från Ikea igår, det var en pärs även om det var roligt. Jag sov riktigt gott inatt, som om jag liksom sprungit av mig igår. Ska lägga upp några foto senare på några saker jag köpte.

Nu står det stilla när det gäller skrivandet, ibland liksom kommer bara orden till mig och just nu känns det snarare som de undviker mig.

3 kommentarer:

Bibban sa...

Visst är det så ibland. Jag tror att det är meningen att vi ska ladda lite emellanåt och låta inspirationen komma till oss, tror du inte det?
Kram kram

Cattis sa...

Vad skönt att det gick bra på banken. Just nu står det stilla med mina utmaningar från skrivpuff, men jag skriver ju annat och man måste acceptera att alla dagar inte är lika.

gillar din blogg mycket.

kramkram

Jenny sa...

Ja, så kan det vara att man ibland får totalstopp i bloggskriveriet...):

Men det kommer igen! Ibland blir det lixom bara som "knutar på tråden"...Hehe!

Skönt att du har färdigt med dina bankärenden nu i alla fall. Sånt brukar ju vara segt har jag förstått...
Just nu ska jag försöka hitta en "god man" som kan se till Mammas intressen på bästa sätt, och sedan avsluta hennes konto och andra grejer.
Tycker bara att allting är så jobbigt och trist, speciellt när vi är tre syskon som inte kan komma överens på något vis alls...
Sorgligt, men sant.

Hoppas din dag är bra i alla fall.
Här är vädret grådisigt och rått och inte alls roligt.
Men med tända ljus och nylagat kaffe så går allt!!
Kram på dej, vännen!!
//Jenny