tisdag 6 oktober 2009

Tjollahopp

Nu känner jag äntligen lite lugn så jag kan blogga. Har känt mig okoncentrerad och frustrerad ganska länge, och rastlöst. Jag brukar egentligen känna mig nästan exakt tvärtom. Nu ska jag besvara era kommentarer och besöka era bloggar under dagen.

När det gäller kommentarer så undrar jag om ni vill ha dem besvarade här i min blogg eller om jag ska göra det i era bloggar? Ofta blir det lite huller om buller när jag svarar, ibland känns det som jag svarar så sent så ni kanske redan glömt det.
Ska lägga ut en enkät om hur ni önskar det med kommentarssvaren.
Jag älskar enkäter, är med i nästan alla som jag råkar på, och det är så roligt
att räkna resultaten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Skönt att du känner lugn och ro!

Här släpar vi med förkylningar, förhoppningsvis blir det inte en massa repriser på den, utan att det drar över och sen är det bra...

Ang kommentarerna...jag vet att jag lätt missar svar när bloggaren skriver på sin egen blogg, men å andra sidan så måste man ju få bestämma själv hur man vill göra, men om jag ska välja så föredrar jag helst svaren på min blogg så jag inte missar nåt =)

Önskar dej en fin vecka!
Kram Maria

Maria sa...

Skönt att du är tillbaka igen :)
Jag är väldigt dålig på att kolla när bloggaren svarar i sin egen blogg. Det blir att jag får sitta och kolla en massa gamla inlägg och det gör jag sällan så för min del känns det bäst att svara i min blogg, om du vill vara säker på att jag läser det vill säga :) Men självklart måste du få välja själv.

Kramkram

Bloggullet sa...

Till Maria.
Tack för svaret, det är bra att veta. Jag är nog likadan, dock får jag ofta bloggarnas svar med e-post för man kan ju kryssa i där när man kommenterat.

Trist med förkylningarna, ni får krya på er och ha en bra vecka.
Jag känner mig själv tjock i halsen.
Kram

Bloggullet sa...

Till Maria.
Tack för svaret.
Jag ska svara i din blogg, annars kan du få svaren med e-post. Det funkar förstås inte på alla bloggar.
Kram

Miss Borderline sa...

Jag tycker du ska svara på det sätt som passar dig :) Själv svarar jag i min blogg på dom som jag vet läser min blogg, annars så gör jag dubbelsvar, dvs svarar både i min blogg å i deras (på såna som svarar på mina kommentarer i min blogg), blir "snurrigt" hur man än gör tycker jag, så blandat bandat går väl bra....jag gillar variation ;)

Kramis!

S sa...

Jag anpassar mig efter de som kommenterar hos mig... Men själv föredrar jag när svaren finns i den ursprungliga bloggen så att även andra läsare kan följa konversationen...

Ha det gott!