söndag 15 februari 2009

Dagen efter igår

Nu känns det som dagen efter på något sätt. Jag var ensam hemma igår, mannen jobbade och sonen sov över hos en kompis.
Så jag satt här själv och kollade på ganska trista tvprogram. Melodifestivalen såg jag bara slutet av, när Måns sjöng.

Nu blir det städning och handling, och så måste jag ut på en promenad.Sen har jag en utmaning om åtta sanningar från Kämpegården att svara på, jag ska nog komma på fler sanningar även om jag fått ur mig ganska många.

4 kommentarer:

S sa...

Jag satt också ensam framför tv:n igår, varvat med datorn. Somnade mitt i en film. Spännande liv man lever va! Jag borde väl masa mig ut på promenad jag också. Lite frisk luft och titta till rabatterna med snödroppar, man blir nog piggare sen. Hoppas resten av din söndag ändå blir behaglig.
Kram!

Gullan sa...

Usch, skulle behöva göra allt det där du skriver att du ska göra, men jag kommer inte göra det :(

Kram!

Anonym sa...

Kikar in för att kolla läget. Min sambo jobbade också igår. Barnen var visserligen hemma, så vi tittade på melodifestivalen...

Må så gott!!
Kramis

Monika sa...

Grattis!

Du har vunnit i min utlottning :o)

Maila dina uppgifter så skickar jag din vinst.

tanttheas@yahoo.se

Kram

Monika